Метод формування каталогу ІТ-сервісів
DOI:
https://doi.org/10.30837/0135-1710.2018.175.054Анотація
Сформульовано та вирішено задачу створення каталогу ІТ-сервісів підприємства. Для автоматизованого вирішення цієї задачі розроблено метод формування каталогу ІТ-сервісів. Зазначений метод базується на каталозі з дворівневою структурою, яка дозволяє виділяти ІТ-сервіси бізнес-рівня, що підтримують бізнес-процеси підприємства, та ІТ-сервіси технічного рівня, що необхідні для підтримки ІТ-інфраструктури підприємства. Для формального опису було розроблено шаблон опису ІТ-сервісів. Розглянуто реалізацію запропонованого методу, розроблено діаграми потоків даних та UML Activity діаграму виконання задачі формування каталогу ІТ-сервісів.
Посилання
Yue T., Briand L., Labiche Y. A systematic review of transformation approaches between user requirements and analysis models. Requirements Engineering. 2010. Vol. 16. № 2. P. 75-99.
Вілкінсон П., Джонсон Б. Управління ITSM-проектами від лукавого. М .: Лайвбук, 2012. 166 с.
Kelly A. Challenges and Directions in Service Management Automation // Journal of Network and Systems Management. 2017. Vol. 25. No. 4. P. 884-901. doi.org/10.1007/s10922-017-9437-9.
Barafort B., Mesquida A., Mas A. Integrating risk management in IT settings from ISO standards and management systems perspectives
// Computer Standards & Interfaces. 2017. Vol. 54. P. 176-185. doi:10.1016/j.csi.2016.11.010.
Teubner A., Remfert C. Giving IT Services a Theoretical Backing // Human Interface and the Management of Information:
Information, Knowledge and Interaction Design. 2017. Vol. 10273. P. 448-468. doi:10.1007/978-3-319-58521-5_35.
Mayo D., Escalona F., Ross M., Staples G., Staples M. A quality management based on the Quality Model life cycle // Computer Standards & Interfaces. 2013. Vol. 34. P. 396-412. doi:10.1016/j.csi.2012.01.004.
Maevsky D.A. A New Approach to Software Reliability // Lecture Notes in Computer Science: Software Engineering for Resilient Systems. 2013. № 8166. P. 156-168.
Martini B., Paganelli F. A service-oriented approach for dynamic chaining of virtual network functions over multi-provider software-defined networks // Future Internet. 2016. Vol. 8. No. 2. P. 1-21. 9. ITIL Service Transition. AXELOS: Second edition, London: "TSO", 2011. 364 p.
Акмеев Р. MOF v4: ITIL v3 на практике // Открытые системы. СУБД. 2008. № 6. Режим доступа: https://www.osp.ru/os/2008/06/5341715.
Журавлев Р. Иллюстрированный ITSM. М.: Лайвбук, 2013. 125 с.
ITIL. The key to Managing IT services. Office of Government Commerce. London: TSO. 2005. 418 p.
Jamous N. Towardsan IT Service Lifecycle Management Concept // 4th International Conferenceon Enterprise Systems. Melbourne, VIC. 2016. P. 29-38. doi: 10.1109 / ES.2016.10.
Brocke H., Uebernickel F., Brenner W. Customizing IT Service Agreementsas a Self Service by means of Productized Service Propositions // 44th Hawaii International Conferenceon System Sciences. Kauai, HI. 2011. P. 1-10. doi: 10.1109 / HICSS.2011.13.
Shrestha A., Cater-Steel A., Toleman M. Innovative decision supportfor IT service management // Journal of Decision Systems. 2016. Vol.25. No. 1. P. 486-499. doi.org/10.1080/12460125.2016.1187424.